Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
<< przejdź do listy podcastów

AI w grach. Myśleć czy nie myśleć? - oto jest pytanie

21.11.2023
01:16
Polski

W tym odcinku Wojtek i Michał rozmawiają o algorytmach, ich zastosowaniu w grach i definicji inteligencji. Dyskutują na temat różnych klas algorytmów, ich sprytu oraz porównują je z bardziej tradycyjnymi metodami, takimi jak sortowanie bąbelkowe. Istnieją różne opinie na temat tego, co stanowi "inteligentny" algorytm. Omawiają również wyzwania i korzyści związane z wdrażaniem zaawansowanych algorytmów w świecie gier, od ich wpływu na doświadczenie gracza po potencjalne przewagi konkurencyjne dla deweloperów. Czy inteligencja maszynowa zmieni przyszłość gier? Jakie są etyczne dylematy związane z wdrażaniem algorytmów w grach? Dołącz do Wojtka i Michała w tej fascynującej dyskusji, w której zastanawiają się, jak technologia kształtuje przyszłość rozrywki


Literatura:

Programming Game AI by Example, Mat Buckland, Wordware Publishing Inc., 2005

Game AI Pro - http://www.gameaipro.com/

https://www.gamedeveloper.com/pc/the-game-developer-archives-postmortem-ensemble-s-age-of-empires- (dawna Gamasutra)

https://www.gamedeveloper.com/design/postmortem-ensemble-studio-s-age-of-empires-ii-age-of-kings#close-modal

https://gafferongames.com/post/fix_your_timestep/

http://gameprogrammingpatterns.com/

https://oakfusion.com/

Podobne podcasty