Webinar Akademia Marketingu: Czy ROI się podwoi, czyli jak zmierzyć efekty content marketingu?
Czy wiesz, że dane dotyczące sporej części blogów firmowych są bezwartościowe? Niepoprawna konfiguracja narzędzi, niewłaściwe lub niekompletne dane oraz brak czasu i umiejętności to najczęstsze powody, które utrudniają marketerom mierzenie skuteczności tworzonych i publikowanych przez nich treści. Jeśli nie chcesz należeć do grupy twórców, którzy nie potrafią udowodnić ROI z działań content marketingowych to ten webinar jest dla Ciebie.
Z webinaru dowiesz się:
- jakie narzędzia warto wykorzystać do mierzenia efektów w content marketingu,
- które dane będą Ci potrzebne do oceny efektów, a którymi nie musisz zawracać sobie głowy,
- o czym musisz pamiętać zanim zaczniesz promocję strony lub bloga firmowego w internecie,
- w jaki sposób możesz tworzyć grupy odbiorców w oparciu o interakcje z treściami,
- jakich błędów i pułapek w pracy z danymi powinieneś się wystrzegać, żeby nie podejmować pochopnych decyzji.