Warsztaty Product Discovery Fundamentals
Zapraszamy na drugą część spotkania z Adamem. Tym razem czas na praktykę! Podczas warsztatu:
- poznamy sposób na rozpoczęcie procesu Product Discovery z wykorzystaniem autorskiego narzędzia The Product Discovery Canvas
- przećwiczymy pracę nad ciągłym odkrywaniem produktu z wykorzystaniem frameworku Product Development Tree
- omówimy rekomendowane sposoby na poszukiwanie szans na rozwój wartościowych produktów i usług
***
Adam Bartkiewicz - BIO
Pomaga wdrażać i skalować innowacje poprzez procesy Product Discovery oraz Growth Marketing. Przez ostatnie lata budował i wdrażał strategie Growth Marketingowe oraz rozwijał produkty w obszarach ochrony zdrowia oraz nieruchomości – m.in. jako Product Owner marki innowacyjnych suplementów diety w spółce należącej do USP Zdrowie czy jako Head of Growth marketplace-u zajmującego się mieszkaniami z rynku pierwotnego.
W każdym z projektów wdrażał i demokratyzował procesy badawcze wewnątrz organizacji, skupiając się na obszarze discovery oraz na szybkiej walidacji odpowiadając za wdrożenie oraz analizę eksperymentów w procesie Growth.