Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

UX produktu, czyli po co, kiedy i jak projektować wartościowe doświadczenie dla użytkownika

Wydarzenie:
UX produktu, czyli po co, kiedy i jak projektować wartościowe doświadczenie dla użytkownika
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
UX
Tematyka:
Data:
12.10.2020 (poniedziałek)
Godzina:
20:00
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
Online Event
Adres:
On your computer
Prelegenci:
Opis:

Hej!


Już 12 października spotykamy się aby porozmawiać o tym jak, kiedy i… po co projektować user experience produktu. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych tą tematyką oraz tych którzy o user experience chcą się dowiedzieć czegoś więcej. Omówimy różne aspekty tego czym jest doświadczenie użytkownika i jak podchodzić do wdrażania go w produkcie.


Jak zwykle będziemy rozmawiać bez owijania w bawełnę, bez ogólników. Wszystko to okrasimy dużą dawką praktycznych wskazówek płynących od osoby, która na UX zjadła zęby, czyli naszego gościa, którym będzie Igor Farafonow.


Dołącz do nas jeśli interesuje Cię:

- ROI z UX

- Różne formy organizacyjne pracy nad UX

- Praca nad tym, aby dobre doświadczenia użytkownika były ważną częścią produktu


Spotkanie będzie miało charakter wywiadu i będzie prowadzone w języku polskim. Link do YouTube podamy tuż przed rozpoczęciem.


Koniecznie śledź nas na Facebook'u (https://www.facebook.com/how2productPL) oraz na stronie (https://how2product.com/), gdzie będziemy wrzucali informacje o kolejnych spotkaniach.


O cyklu wydarzeń How2Product

Rozmawiamy z praktykami o tym jak tworzyć, budować, rozwijać i wycofywać produkty cyfrowe. Jakie są dobre praktyki, czego nie warto robić, w jaki sposób praktyka różni się od teorii, jakich pomyłek unikać. Podczas najbliższych spotkań będziemy rozmawiać z ekspertami o etapach cyklu życia produktu. Wspólnie przejdziemy cały cykl produktowy a następnie skupimy się mocniej na wybranych etapach.


Profile pracodawców

Podobne wydarzenia