Tworzenie person beneficjentów Zwinnej Łodzi.
Warsztaty design thinking tworzenie person beneficjentów inicjatyw Zwinnej Łodzi.
PO CO?
- Aby zwiększyć udział ludzi w inicjatywach naszej społeczności.
- Aby jasno określić kierunki rozwoju (cel działania) Zwinnej Łodzi.
- Nauczyć się metody tworzenia person z wykorzystaniem design thinking.
TEORETYCZNIE:
P E R S O N Y
Tworzenie person jest jednym ze sposobów na segmentację klientów. Chodzi o to, aby na bazie cech socjodemograficznych klientów, ich zainteresowań oraz wszelkich innych informacji zbudować coś w rodzaju (prawie) prawdziwej postaci.
Takie podejście pozwala lepiej zrozumieć potencjalnych klientów. Zobaczyć, zamiast suchych danych, konkretną osobę, która się za nimi kryje. Razem z jej słabościami, zainteresowaniami i problemami.
Zrozumienie potrzebne jest natomiast po to, aby można było tworzyć kampanie, które będą lepiej odpowiadały potrzebom klientów.
D E S I G N T H I N K I N G
Design Thinking to metoda tworzenia innowacyjnych produktów i usług w oparciu o głębokie zrozumienie problemów i potrzeb użytkowników.
Założenia Design Thinking to:
- koncentracja na użytkowniku (zrozumienie jego uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb)
- interdyscyplinarny zespół (spojrzenie na problem z wielu perspektyw)
- eksperymentowanie i częste testowanie hipotez (budowanie prototypów i zbieranie feedbacku od użytkowników
PROWADZENIE:
Natalia Hofman - http://www.nataliahofman.pl/
MAX 30 uczestników
Chcemy stworzyć jak najbardziej zróżnicowaną grupę: od stałych bywalców, po osoby które pojawią się pierwszy raz. Pomóżcie nam odpowiadając na jedno pytanie przy RSVP. Dzięki!
Zgłoszenia do piątku, 18/09.
Informacja o grupie warsztatowej - w sobotę, 19/09.