Kwarantanna Projektanta #4
Czy są na sali osoby, które interesują się strategią, komunikacją, a o swojej pracy projektowej myślą jako o definiowaniu problemów i szukaniu rozwiązań? Jeśli tak, to prosimy o nastawienie budzików, odbiorników i wody na herbatę. Widzimy się w czwartek!
Porozmawialiśmy już trochę o tym, w jakim kierunku może się rozwijać rynek i jaka będzie rola projektantów w tej zmienionej rzeczywistości. Teraz przyszedł czas na konkrety - jakie kompetencje (i w jaki sposób) należy rozwijać żeby być PROJEKTANTEM TOTALNYM, którego potrzebuje dzisiejszy rynek. Przedstawi nam je Joanna Zabawa-Kalinowska.
W naszym internetowym studio porozmawiamy o tym:
- z jakich dziedzin powinni czerpać projektanci żeby lepiej odnajdywać się na rynku i skuteczniej rozmawiać z biznesem
- kim są Design Ops i dlaczego firmy ich potrzebują?
- o możliwościach finansowania naszych pomysłów;
- jak możemy przejąć inicjatywę, kiedy klienci nie mają w swoich budżetach miejsca na kompleksowy proces projektowy.
P.S. Jeśli zdarzył Wam się klient, który koniecznie potrzebuje aplikacji, ale sam nie wie dlaczego, to to spotkanie jest też dla Was.
Joanna Zabawa-Kalinowska designer i kognitywistka. Zawodowo zajmuje się, jak sama mówi, „definiowaniem i rozwiązywaniem problemów". Na swoim koncie ma budowanie zespołów rozwijających innowacje dla korporacji, transformacje przedsiębiorstw produkcyjnych w organizacje typu Design Driven oraz kreacje produktów cyfrowych od skali internetowej sprzedaży ubezpieczeń PZU, po cyfrowe wsparcie publikacji naukowych dla Praktyki Teoretycznej. W wolnym czasie doradza projektantom w rozwoju ich kariery i dba o wspólne dobro jako ekspert Unii Europejskiej w zakresie rozwoju oprogramowania i narzędzi cyfrowych. Więcej o Joannie możecie posłuchać na podcast Produktowanie.