Logo Crossweb

Log in

No account yet? Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
Wydarzenie odwołane
This event has already taken place. Check upcoming events

Konferencja UX w biznesie

konferencja-ux-w-biznesie-wrzesien-2020
Event:
Konferencja UX w biznesie
Event type:
Conference
Category:
Topic:
Date:
21.09.2020 (monday) - 22.09.2020 (tuesday)
Language:
Polish
Price:
Paid
City:
Place:
Online Event
Address:
On your computer
Agenda:

OTWARCIE KONFERENCJI: JAK UX PRZEKŁADA SIĘ NA KORZYŚCI BIZNESOWE FIRMY

  • UX w liczbach – jak zarządzać pracą UX Designerów i badaczy, żeby przekuć ich pracę na projekty biznesowe warte kilkadziesiąt milionów złotych?
  • „UX Research jest stratą czasu i pieniędzy” – case study pokazujące, że wciąż należy edukować zarząd firmy i szefów zespołów, którzy zlecają nam projektowanie produktów.


PANEL I ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY ZA POMOCĄ UX DESIGN – STRATEGIA BUDOWANIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ ZA POMOCĄ NARZĘDZI UX

  • Rok od startu aplikacji Żappka – w jaki sposób wykorzystać smartfon Klienta i skłonić go do większego zaangażowania budując świadomość marki?
  • Komunikacja z Klientem: dlaczego Klienci nie czytają Twojego newslettera - etapy konstruowania skutecznego newslettera zgodnie z zasadami User Experience
  • Banery, reklamy, pop-upy z punktu widzenia UX Designera – kiedy mniej znaczy więcej?
  • Sklep internetowy, który generuje większy zysk - jak za pomocą UX podnieść współczynnik konwersji swojego sklepu internetowego – case study


PANEL II HUMANIZACJA TECHNOLOGII – JAK STWORZYĆ DOŚWIADCZENIE, KTÓRE JEST INTUICYJNE I NIEZAWODNE TECHNOLOGICZNIE

  • Jak przeprowadzić audyt UX narzędzi marketingowych – sprawdzone sposoby na zdiagnozowanie słabo zaprojektowanych elementów strony internetowej, które zniechęcają użytkowników.
  • Drzewo kategorii - jak poprawnie zaprojektować drzewo kategorii, by przyspieszyć dotarcie do poszukiwanych treści lub produktów?
  • Bankowość mobilna - historia sukcesu, którego efektem jest 80% użytkowników z chęcią korzystających z aplikacji w swoim telefonie.


PANEL SPECJALNY

UX WOBEC INSPIRACJI PRZYSZŁOŚCI

  • Design gry komputerowej – jak wygląda projektowanie doświadczeń graczy
  • UX of Artificial Intelligence (AI) – podejście do projektowania i badania interfejsów wspomaganych sztuczną inteligencją: jak je badać i testować
  • Inteligentny asystent głosowy – największe wyzwania w projektowaniu systemów głosowych i dlaczego Klienci nie lubią tych systemów?


PANEL IV UX DESIGN Z PERSPEKTYWY GRAFIKA: Wytyczne UX dotyczące filmów i zdjęć – jak filmować i fotografować treści Online pod kątem użyteczności

  • Drobne detale, które zakłócają postrzeganie – jak mądrze zarządzać uwagą odbiorców?
  • Dlaczego grafika i video nie powinny pełnić funkcji tylko dekoracyjnych – przykłady dobrze zaprojektowanych materiałów.
  • Spójność przekazu graficznego – co możemy zyskać przestrzegając kilku zasad?
  • Dlaczego kilka krótkich filmów będzie lepszych niż jeden długi – case study.


PANEL V CUSTOMER EXPERIENCE - WSPÓŁPRACA MARKETINGU I USABILITY JAKO KLUCZOWY ELEMENT ROZWOJU ORGANIZACJI ORAZ ZYSKU

  • Angażowanie użytkowników w projektowanie - doświadczenia, emocje, przeżycia… czy Klient zawsze ma rację?
  • Badania projekcyjne - jak w praktyce dowiedzieć się, co tak naprawdę myśli konsument, a o czym najczęściej wstydzi się nam powiedzieć?
  • Co-creation (współtworzenie) – kiedy i jak włączyć do badań klientów, kontrahentów, finalnych odbiorców nowych produktów i usług oraz jak wykorzystać ich doświadczenie i pomysły?
  • Projektant, który daje upust swojej wyobraźni - jak w świecie coraz bardziej złożonych systemów cyfrowych podjąć decyzję o odbiorcy naszego projektu - kiedy przeniesienie ciężaru rozważań w projekcie na użytkowników końcowych może zdecydować o sukcesie lub niepowodzeniu?


22.09 / 10.00 – 15.00

WARSZTAT PRAKTYCZNY Z UX RESEARCHEREM Z ALLEGRO

Przeanalizujesz krok po kroku, jak za pomocą narzędzi UX wzmocnić i wynieść kanały sprzedaży online na wyższy poziom oraz jak zoptymalizować swoje usługi.


Temat główny: Testowanie prototypu e-sklepu z wykorzystaniem narzędzi UX

  • Krok 1: moderator testuje przykładową stronę www sklepu pod względem funkcjonalności, designu, przejrzystości i intuicyjności oraz szaty graficznej projektu,
  • Krok 2: samodzielne testowanie i optymalizacja strony www,
  • Krok 3: Prezentacja wyników pracy przed grupą,
  • Krok 4: Feedback moderatora i omówienie błędów oraz prawidłowych rozwiązań.


Description:

UX w projektowaniu narzędzi marketingowych


jak zwiększyć sprzedaż za pomocą optymalizacji UX


---


3 punkty widzenia


UX designer – marketing – zarząd – jako pierwsi zdecydowaliśmy się stworzyć konferencję, która w 100% koncentruje się na wzajemnej relacji UX Designer, marketingowiec, dyrektor, dając wyraźne wskazówki i wytyczne, jak prowadzić swoją organizację i usprawnić współpracę, by zwiększyć sprzedaż.


10 konkretnych case studies


Czołowe firmy z polskiego rynku, m. in. Żabka, OLX, mBank, wybiorą najciekawsze realizacje ze swojego portfolio i omówią na realnych przykładach, jak konkretny projekt przełożył się na cele biznesowe firmy.


100% innowacji


Śmiało patrzymy w przyszłość i nie boimy się wyzwań – podczas konferencji będziemy dyskutować o tym, w którym kierunku podążają najnowsze trendy w zakresie projektowania i marketingu oraz jak wpłynie to na świat biznesu.


---


Wśród tematów:


UX w służbie marketingu

przeanalizujemy, jak za pomocą narzędzi marketingowych wzmocnić i wynieść swoje obecne kanały sprzedaży na wyższy poziom


Współpraca na linii UX designer – marketing – zarząd

zderzymy różne perspektywy i wyciągniemy wnioski na podstawie case studies takich firm, jak Żabka czy mBank, jak usprawnić i zoptymalizować współpracę między działami


Humanizacja technologii

przeanalizujemy, jak stworzyć doświadczenia, które są intuicyjne i niezawodne technologicznie, wskażemy trendy i inspiracje pod kątem UX


Case study z warsztatu pracy UX Designera

przyjrzymy się rzeczywistym projektom zrealizowanym przez czołowe firmy z branży retail


Kompetencje przyszłości a UX

podpatrzymy, jak organizacje realizują projekty z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i jak prowadzą badania użyteczności w takich systemach


---


Biorąc udział w konferencji zyskasz:


  •   Możliwość skorzystania z rozbudowania własnej sieci kontaktów – w trakcie konferencji będziesz mógł nawiązać kontakt z czołowymi przedstawicielami branży UX i porozmawiać z prelegentami, praktykami i ekspertami ze świata biznesu i UX.
  •   Prestiżowy certyfikat – każdy uczestnik konferencji otrzymuje certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu.
  •   Prezentacje prelegentów – z wytycznymi na temat poruszanych podczas konferencji zagadnień .



Profile of employers

Similar events