To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia
Jak stworzyć proces sprzedaży dostosowany do specyfiki firmy B2B
Wydarzenie:
Jak stworzyć proces sprzedaży dostosowany do specyfiki firmy B2B
Typ wydarzenia:
Webinar
Kategoria:
Tematyka:
Data:
19.06.2017 (poniedziałek)
Godzina:
10:00
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
On-line
Adres:
On-line
Zaloguj się, by zgłosić zmianę.
Prelegenci:
Opis:
Webinarium w ramach Sales Hacking Week.
Ze szkolenia dowiesz się:
1. Jakie czynniki wpływają na trafne zdefiniowanie procesu sprzedaży w Twojej firmie
2. Który proces sprzedażowy będzie najlepszy dla Twojej firmy
3. Jakie są skutki wyboru właściwych lub niewłaściwych procesów sprzedaży
Webinarium poprowadzi Agnieszka Grostal - CEO, Business Sales Strategy Consultant w firmie Salents. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą. Zdobywała doświadczenie na stanowiskach managerskich w międzynarodowych korporacjach finansowych, m.in. Banku Handlowym w Warszawie - Citibank, ING Banku Śląskim oraz BBL Asset Management w Paryżu. Wśród wielu osiągnięć zawodowych może pochwalić się doskonałymi wynikami sprzedaży, uzyskanymi dzięki opracowaniu i realizacji strategii rozwoju, inicjatyw pro-sprzedażowych i kampanii produktowych. Właścicielka firmy doradczej Salents. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się na blogu www.agnieszkagrostal.com.
Ze szkolenia dowiesz się:
1. Jakie czynniki wpływają na trafne zdefiniowanie procesu sprzedaży w Twojej firmie
2. Który proces sprzedażowy będzie najlepszy dla Twojej firmy
3. Jakie są skutki wyboru właściwych lub niewłaściwych procesów sprzedaży
Webinarium poprowadzi Agnieszka Grostal - CEO, Business Sales Strategy Consultant w firmie Salents. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą. Zdobywała doświadczenie na stanowiskach managerskich w międzynarodowych korporacjach finansowych, m.in. Banku Handlowym w Warszawie - Citibank, ING Banku Śląskim oraz BBL Asset Management w Paryżu. Wśród wielu osiągnięć zawodowych może pochwalić się doskonałymi wynikami sprzedaży, uzyskanymi dzięki opracowaniu i realizacji strategii rozwoju, inicjatyw pro-sprzedażowych i kampanii produktowych. Właścicielka firmy doradczej Salents. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się na blogu www.agnieszkagrostal.com.