Internet ASAP open #5: Podcast – trampolina do sukcesu?
18:30 – 18:50 - Dlaczego warto robić własny podcast – krótka historia podcastu Email [i] Marketing.
Gość: Paweł Sala, Dyrektor Zarządzający Freshmail, prowadzący podcast Email [i] Marketing
18:50 – 19:20 - Jak zbudować zaangażowaną społeczność, a następnie start-up, wykorzystując ideę i pasję?
Goście: Anna i Rafał Marszałkowie, prowadzący podcast Więcej niż edukacja
19:20 - 19:30 - Przerwa
19:30 - 19:50 - LIVE: nagrywanie podcastu Marketing ludzkim głosem:
Fake influencer - czyli o efektywnej współpracy z blogerami
Prowadzący: Łukasz Wołek, Gość: Szymon Jan Odolanowski
19:50 - Panel dyskusyjny: Jak będzie wyglądał marketing za 10 lat?
Prowadzący: Łukasz Wołek, Uczestnicy: goście podcastu Marketing Ludzkim Głosem
We wtorek 29 października o godz. 18.30 w krakowskim klubie The Stage po raz piąty odbędzie się Internet ASAP open* skierowany przede wszystkim do studentów, pasjonatów oraz pracowników działów marketingu i public relations.
Nazwa “podcast” wzięła się z połączenia słów iPod – odtwarzacz muzyczny firmy Apple – i broadcast, czyli z ang. transmisja – to przeczytacie na Wikipedii. Fakty: tylko w zeszłym roku liczba podcastów na Spotify wzrosła pięciokrotnie, osiągając ponad 100 tys. produkcji. W Krakowie twórców podcastów nie ma zbyt wielu. Jednym z nich jest Łukasz Wołek z podcastem Marketing Ludzkim Głosem, który w październiku obchodzi rok istnienia.
Dlatego też teraz wspólnie podejmiemy temat: Podcast – trampolina do sukcesu? Podczas wydarzenia oprócz Łukasza Wołka wystąpią m.in.: Paweł Sala, Dyrektor Zarządzający Freshmail, prowadzący podcast Email [i] Marketing, Anna i Rafał Marszałkowie, prowadzący podcast Więcej niż edukacja.
Przybyłe osoby będą miały też niepowtarzalną okazję zobaczyć, jak powstaje odcinek Marketing Ludzkim Głosem. Fake influencer – czyli o efektywnej współpracy z blogerami to tytuł odcinka podcastu, który Łukasz Wołek nagra ze swoim gościem: Szymonem Janem Odolanowskim.
Na koniec zaś dotychczasowi goście MLG wspólnie postarają się znaleźć odpowiedź na pytanie Jak będzie wyglądał marketing za 10 lat?, a wszystko to w ramach panelu dyskusyjnego i piątego już Internet ASAP open.
Na wydarzenie można zapisywać się na Facebooku.
Pamiętajcie: dla pierwszych 50 osób, które zapiszą się na wydarzenie na Facebooku (wystarczy kliknąć "Wezmę udział") i udostępnią je publicznie, dodając hashtag #asapopen5, przygotowaliśmy kupony.