E-szkolenie Akademia Marketingu: Komunikacja i sprzedaż na LinkedIn. Jak wykorzystać w pełni potęgę tego portalu?
Czy potrafisz wykorzystać potęgę LinkedIn do pozyskiwania nowych klientów, generowania leadów sprzedażowych, budowania własnej marki osobistej albo poszukiwania nowych pracowników?
Jeśli pracujesz w branży B2B, w startupie, chcesz budować własną markę osobistą, zajmujesz się HR-em lub codziennie prowadzisz komunikację swojej firmy, właśnie to szkolenie będzie dla Ciebie idealne.
Harmonogram
1. Podstawowe informacje o LinkedIn
W tej części zajmiemy się zagadnieniami:
· LinkedIn w Polsce i na świecie,
· Zmiany w komunikacji i procesach sprzedażowych,
· Czym jest social selling a czym Employee Advocacy i dlaczego warto je wdrażać?
· Krok strategiczny: Działania LinkedIn a cele biznesowe i komunikacyjne organizacji.
2. Cztery filary działań na LinkedIn
Jak wykorzystać LinkedIn, jego narzędzia oraz potencjał kanału do budowania relacji i efektywnej komunikacji? W tej części powiemy o tym:
· Jak zbudować efektywny profil osobowy?
· Jak wyszukiwać klientów lub kandydatów?
· Narzędzia: Linkedin Sales Navigator i LinkedIn Recruiter?
· Jakie treści tworzyć i jak działa algorytm treści LinkedIn?
· Budowa relacji na LinkedIn
3. Strona firmowa
LinkedIn to sieć biznesowa, i jej celem jest tworzenie profesjonalnych relacji, dlatego również na LinkedIn strona firmowa musi być równie profesjonalna. W tej części dowiesz się jak działa:
· Company Page vs Profil Prywatny,
· Najczęściej popełniane błędy administratorów stron firmowych,
· Analityka stron firmowych,
· Showcase dobrych praktyk,
· Jak często pisać, jakie treści publikować, w jakim formacie, o której godzinie?
4. Możliwości reklamowe na LinkedIn
W zależności od potrzeb, w systemie reklamowym LinkedIna znajduje się wiele skutecznych rozwiązań, które pozwalają szukać kontrahentów, wypromować swój biznes w sektorze B2B czy szukać pracowników. W tej części rozważymy:
· Do kogo z naszej grupy docelowej mamy możliwość dotrzeć?
· Koszt reklamy na LinkedIn
· Struktura kampanii reklamowej na LinkedIn
· Konfiguracja pierwszej kampanii na LinkedIn
· Dobre praktyki
5. Podsumowanie i sesja Q&A
Zapisy: https://akademiamarketingu.edu.pl/e-szkolenie-komunikacja-i-sprzedaz-na-linkedi...