en

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
<< przejdź do listy wydarzeń
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

Akademia Marketingu: Jak wykorzystać analizę social media do optymalizacji działań marketingowych?

Opis:

Analiza działań social media pozwala na prowadzenie świadomej i efektywnej komunikacji marki, a dane, które możemy badać mają ogromny potencjał. Trzeba tylko umieć go dojrzeć i wybrać właściwe wskaźniki. Jakie są obecnie trendy w analizie mediów społecznościowych? Jak skutecznie zoptymalizować działania marketingowe dzięki patrzeniu na właściwe statystyki. Porozmawiamy o tym z Magdaleną Świątek Customer Success Specialist w Sotrender.


Z webinaru dowiesz się:

  • dlaczego liczba fanów nie świadczy o sukcesie fanpage'a,
  • co i jak mierzyć na Facebooku, aby stworzyć strategię komunikacji, która pozwoli zoptymalizować efekty oraz osiągać założone cele,
  • jak wykonać audyt konkurencji w 2 minuty,
  • czym jest analiza sentymentu komentarzy na fanpage'u,
  • jak wykorzystywać i odpowiednio interpretować wskaźniki.
Widzisz błąd w wydarzeniu? Wydarzenie jest nieaktualne? Poinformuj nas o tym! >>

Podobne wydarzenia