Agile on the Boat #3
Już 7 czerwca rusza kolejna edycja Agile on the Boat! To unikatowa na skalę Polski konferencja Agile, którą wyróżnia praktyczna warsztatowa forma, pozwalająca lepiej opanować praktyczne umiejętności i narzędzia. Uczestnicy pracują w małych grupach, które pozwalają lepiej skupić się na celu ćwiczenia, a także nawiązać głębszą relację z prowadzącym i współuczestnikami. Wymiana praktycznej wiedzy jest znakomitym motywatorem, by po konferencji, z nowym zapałem zabrać się do usprawniania codziennej pracy.
W tym roku czekają na Was:
Kaja Kujawska
Kanban dla zespołów Scrumowych - po co, dla kogo, jak, czyli praktyczne ujęcie metody Kanbana dla zespołów Scrumowych oparte na wspólnych ćwiczeniach, dyskusjach i analizach.
Magdalena Baran
Tak, ale: ludzie i interakcje, czyli jaką konkretną receptę na kryzysy zespołów i organizacji proponują Liberating Structures.
Piotr Kuczyński
Organizational Psychotherapy - Jak pomóc Organizacji w zmienianiu się na lepsze, czyli Psychoterapia Organizacyjna jako samozwańcze podejście do zmiany w organizacji, stworzone i promowane przez Boba Marshalla.
Magdalena Firlit
Wildly Important Goals - zmiana organizacyjna poprzez cele, czyli zwinny leadership i przećwiczenie swoich celów organizacyjnych za pomocą 4 Disciplines of Execution.
Barbara Rogala i Patrycja Paszek
Od ogółu do szczegółu, czyli jak efektywnie budować MVP produktu, czyli praktyczne ćwiczenia dla Product Ownerów bazujące na Product Canvas, Event Storming oraz MoSCoW.
Tomasz Feliksik i Piotr Wieczerzak
Jak wspierać zespół w trudnych rozmowach? - komunikacja inspirowana modelem Nonviolent Communication, czyli budowanie relacji zamiast wymierzania feedbacku, łagodniejsze doświadczanie konfliktów i trudnych rozmów w zespole.
Sebastian Niewolik i Grzegorz Cejko
Lepsze i gorsze praktyki współpracy między zespołami scrumowymi, czyli pomysły na zorganizowanie współpracy między Zespołami Scrumowymi – np. zespoły Product Ownerów, zespoły analityków, zespoły integracyjne.
Agnieszka Małek
PUMY biznesu - techniki wizualnej prezentacji produktu, czyli techniki myślenia wizualnego i prezentacyjnego, sprzedaż produktu ze zwiększeniem stopnia świadomości i wpływu na sposób myślenia odbiorców.
Justyna Pindel
W rytmie Design Thinking, czyli intensywne doświadczenie z metodą Design Thinking, wykorzystanie jej w biznesie, przy tworzeniu innowacyjnych produktów, usług oraz wyjątkowych doświadczeń klienta.
Cena: 500 zł
Zapraszamy