Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

11. Czwartek Social Media we Wrocławiu

Wydarzenie:
11. Czwartek Social Media we Wrocławiu
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
Tematyka:
Data:
23.06.2016 (czwartek)
Godzina:
20:00
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
Pub Włodkowica 21
Adres:
Włodkowica 21
Agenda:
  • Michał Sadowski – twórca i właściciel firmy Brand24. Mentor podczas Startup Weekend. Autor bestsellera „Rewolucje Social Media”. Zdobywa nagrody Best Co-Founder w konkursie The Next Web Startup Awards 2013. Zwycięzca Web Summit Conferencje 2013 People’s Stage. Gitarzysta&wokalista w zespole Band24.
  • Maciek Wróblewski - Ze światem YouTube jest związany od 2013 roku. Prowadzi szkolenia i opowiada o YouTube na konferencjach branżowych. Posiada certyfikaty YouTube Certified in Audience Growth oraz Digital Rights. Po godzinach pomaga użytkownikom YouTube na oficjalnych Forach Pomocy jako Top Contributor (Najlepszy Współtwórca).
  • Antonello Schiavo - Antonello jest strategiem Google na rynek włoski. Prowadzi szkolenia w zakresie Google Adwords. Jest pasjonatem Paerformance Marketingu i Analityki. Jego mottem jest „If you want something that you've never had, you've got to do something that you've never done”
  • Marta Górazda – strategic planner we wrocławskiej agencji marketingowej Mind Progress Group. Specjalizuje się w tworzeniu strategii marek i komunikacji, badaniach i analizach marketingowych. Autorka artykułów do branżowych portali i magazynów, a po godzinach bloga poświęconego marketingowi – martagorazda.pl Lubi wchodzić w buty konsumentów, choć czasem jest w nich niewygodnie.
Opis:
Czwartek Social Media we Wrocławiu zaprasza wszystkich związanych z branżą social media – od dawna i tych, którzy dopiero zaczynają! W trakcie spotkanie będzie o 10 praktykach przyspieszających rozwój firmy na przykładzie kilku lat wzrostu Brand24. Będziemy też rozmawiać o YouTube i jak wygląda wykorzystanie społecznościowego aspektu tego serwisu do celów marketingowych. Dowiecie się także jak zrozumieć wartość social media z modelami atrybucji oraz czego spodziewać się "Na tropie insightów w ciemnych zaułkach internetu".  

Profile pracodawców

Podobne wydarzenia