Od czerwonego matiza do 9 mln przychodu we własnym produkcie | Maciej Sawicki z Instreamly
Gościem odcinka jest Maciek Sawicki z Instreamly - platformy łączącej marki i streamerów. 16 rynków, 120k streamerów, 200 marek i 9m przychodu w 2022 roku. Wyjątkowo wartościowa rozmowa o trudnościach w budowie biznesu, wsparciu od inwestorów, ekspansją zagraniczną, czy stoickim podejściu w obliczu przeciwności losu. Jak planować działania w taki sposób, aby minimalizować ryzyko niepowodzenia. Jak budować relacje z kluczowymi klientami, czy wreszcie jak budować kulturę organizacji.
Tematy rozmowy:
0:00 Intro
1:17 Historia Instreamly
9:05 Od agencji po własny produkt
11:05 Dlaczego agencjom tak rzadko udaje się budować własny produkt
15:55 Słodko gorzka część historii - problemy w rozwoju Instreamly
35:22 Praca w okopach vs zarządzanie z wysokiej wieży
46:20 Budowanie relacji z inwestorami
1:04:47 Skąd motywacja do budowy biznesu
1:17:40 Rewolucja AI, a Instreamly