Wakacyjne webinary o GA4 od DevaGroup
20 lipca 2023:
12:05 - 12:35, Paweł Seruga - SEM Specialist w DevaGroup
Poziom: Podstawowy
Praktyczne sposoby na to, jak Google Analytics 4 może poprawić wyniki w Twoim sklepie internetowym
To nie narzędzia zwiększają sprzedaż w e-commerce. Robią to ludzie. Narzędzia jednak mogą bardzo ułatwiać nam pracę i pozwalać na podejmowanie właściwych decyzji na podstawie danych. Podczas webinaru opowiem o tym, jak na te dane patrzeć, aby wyciągnąć z nich właściwie wnioski.
12:35 - 13:05, Bartłomiej Kaczmarczyk - sssem.ninja
Poziom: Średnio-zaawansowany
Co po końcu świata GA3? Jak ułatwić sobie pracę z raportami w GA4?
Od 1.07 będziemy (jesteśmy) "zmuszeni" do analizy danych w raportach GA4. I pewnie nie raz miałeś/aś uczucie irytacji pt "Gdzie to znajdę w GA4, w GA3 było to lepiej zrobione". Też tak miałem i podczas webinaru pokażę Ci jak ułatwić sobie pracę w GA4. Zobaczysz jakie i gdzie raporty tworzyć, jak używać filtrów, jak szybko tworzyć raporty eksploracji? Czy korzystać z raportów GA4, czy analizować je w Looker Studio albo w Google Sheet?
10 sierpnia 2023:
12:05 - 12:35, Przemysław Biegacz - SEM Expert i Team Leader w DevaGroup
Poziom: Średnio-zaawansowany
Analiza kampanii Google Ads za pomocą Google Analytics 4
Podczas prezentacji, pokażę Ci kilka efektywnych sposobów analizy Twoich kampanii Google Ads za pomocą raportów GA4. Same konkrety, dzięki którym właściwie ocenisz skuteczność swoich działań reklamowych.
12:35 - 13:05, Damian Rams - Konsultant ds. Analityki Internetowej w damianrams.pl
Poziom: Średnio-zaawansowany
(not set), (other) i inne nietypowe stwory - jak sobie z nimi poradzić?
GA4 potrafi zaskoczyć brakującymi danymi lub wierszami w raportach, które zamiast wartości wymiaru wyświetlają (not set), (other) lub puste pole. Z mojego wystąpienia dowiesz się, skąd biorą się takie problemy z danymi, jak się ich pozbyć oraz kiedy odpuścić, bo niewiele da się zrobić.
Webinary organizowane przez DevaGroup nieprzerwanie cieszą się dobrymi opiniami w środowisku ze względu na wysoki poziom merytoryczny oraz brak sprzedażowego charakteru. Podążając za zmianami w branży, edukują na najważniejsze i najbardziej aktualne tematy, a w te wakacje bez wątpienia należy do nich Google Analytics 4.
Wakacyjna seria webinarów składa się z dwóch dni szkoleń:
– 20.07 uczestnicy będą mogli zdobyć wiedzę o praktycznych sposobach na to, jak Google Analytics 4 może poprawić wyniki w sklepie internetowym (prowadzący: Paweł Seruga, DevaGroup) oraz jak ułatwić sobie pracę z raportami w GA4 (prowadzący: Bartłomiej Kaczmarczyk, sssem.ninja),
– 10.08 to dzień bardziej zaawansowanych tematów – analizy kampanii Google Ads za pomocą Google Analytics 4 (prowadzący: Przemysław Biegacz, DevaGroup) i problemów z danymi oraz jak sobie z nimi radzić (prowadzący: Damian Rams).
Wszyscy prelegenci są praktykami z wieloletnim doświadczeniem w różnych branżach, a Google Analytics 4 nie ma przed nimi tajemnic. Skorzystaj z ich wiedzy za darmo i dołącz do webinaru, aby poradzić sobie ze zmianami wprowadzonymi przez technologicznego giganta.