Storytelling - siła opowieści w budowaniu marki
Storytelling to najstarsze narzędzie komunikacji. Od wieków snucie opowieści pełniło funkcję scalającą plemiona, rody i rodziny. Było ważnym elementem każdej społeczności. W dobie ogromnej konkurencji na rynku tworzenie opowieści wokół marki jest jednym ze sposobów na wyróżnienie się, przyciągnięcie uwagi klientów.
Marketing to sztuka budowania relacji, a storytelling – budowanie prawdziwej opowieści wokół marki jest jednym ze sposobów zjednywania sobie klientów-ambasadorów marki.
PROGRAM:
Czym jest storytelling i jakie ma znaczenie w budowaniu marki
Narzędzia storytellingu
KORZYŚCI Z UDZIAŁU:
Uświadomienie sobie, że pomimo ogromnej konkurencji na rynku, nadal są sposoby, żeby się wyróżnić, zostać zauważonym, zapamiętanym. Że nie liczy się jedynie produkt. Liczą się emocje, doświadczenia związane z produktem bądź usługą.
DLA KOGO?
- dla właścicieli firm,
- dla osób odpowiedzialnych za budowanie wizerunku firmy,
- dla osób, którym tematyka marki osobistej jest bliska.
PROWADZĄCY:
Jolanta Pieniek - Specjalizuje się w przeprowadzaniu audytów oraz przygotowaniu strategii marketingowych. Optymalizuje procesy wewnętrzne organizacji i nadzoruje realizację projektów. Zaczynała jako specjalistka ds. zarządzania zasobami ludzkimi w firmie z branży budowlanej. Tam również awansowała na pełnomocnika ds. jakości oraz audytora, a w latach 2011-2012 piastowała funkcję Dyrektora Operacyjnego. Po nabraniu wiatru w żagle zdecydowała się na otworzenie własnej działalności JP Solution. Ma za sobą ok. 500 godzin przeprowadzonych szkoleń z zakresu marketingu.
INWESTYCJA
udział w ramach Festiwalu Warsztatów Pro Bono - Darowizna na cele statutowe w wysokości 111 zł uprawnia do wejścia na dowolną ilość warsztatów, konsultacji, sesji coachingowych.
ZAPISY:
Wybierz interesujące Cię wydarzenia organizowane podczas Festiwalu Pro Bono i napisz lub zadzwoń do Oli Przybysz lub zapisz się przez formularz
https://forms.gle/Nco8XrRqZaMHMshd9
535 044 488