This event has already taken place. Check upcoming events
Storytelling. Nowoczesne narzędzie marketingowe
Event:
Storytelling. Nowoczesne narzędzie marketingowe
Event type:
Meetup
Category:
Topic:
Date:
22.02.2016 (monday)
Time:
09:00
Language:
Polish
Price:
Free
City:
Log in, by zgłosić zmianę.
Description:
WYZWANIE
W ciągu ostatnich 10 lat zmieniło się prawdopodobnie więcej niż w czasie całego ubiegłego stulecia. A w ciągu kolejnych 10 lat zmieni się jeszcze więcej. Zmieniły się kanały komunikacji z klientem. I zmienił się klient. Czasy monologu zastępuje czas dialogu, USP zostaje dyskretnie zastępowane przez UMP, b2b przekształca się w p2p, a marketing 2.0 wypierany jest przez marketing 3.0. Co się nie zmienia? Każdy z nas codziennie opowiada różnego rodzaju historie, czy posługuje się metaforami, aby ubarwić swoje opowieści. Nie wszyscy jednak zdają sobie sprawę z tego, że te umiejętności można przenieść na grunt profesjonalny i budować dzięki nim rzeszę zadowolonych i lojalnych klientów.
ROZWIĄZANIE
Storytelling to właśnie technika budowania trwałych relacji poprzez oddziaływanie na wyobraźnię i emocje odbiorców za pomocą opowieści i metafory. Technika ta zawdzięcza swoją niesamowitą skuteczność jednoczesnemu oddziaływaniu na mózgowe ośrodki logicznego oraz kreatywnego myślenia. Od kilku dekad z powodzeniem stosuje ją NASA, Apple, IBM, Honda, Volvo, Nike, Lego, Coca - Cola, czy Xerox oszczędzając dzięki tej metodzie średnio 100 milionów $ rocznie.
Moduł I: Zmień swoje słowa, a zmienisz świat
- Co to jest storytelling i jakie problemy rozwiązuje
- Jakie korzyści może przynieść
- Twojej firmie w epoce marketingu 3.0
- Kiedy i jak go stosować, a kiedy unikać
- Case: Wedel, Mariott, Amica, Body Form
- Jak wzbudzić i utrzymać zainteresowanie słuchacza, czyli sekretny sos opowieści
- 9 elementów struktury opowieści
- Jak to robią mistrzowie. Steve Jobs
- Casy study/ćwiczenie struktury opowieści
- Narracyjna wizytówka
- Wizerunek według wartości
- 4 skuteczne źródła opowieści
- Zaczynać z wizją końca: rola początku i pointy
- Projektowanie opowieści metodą 7 kroków
- Przygotowanie narracyjnej wizytówki
- Prezentacja wizytówek
- Aby wzmocnić proces przyswajania wiedzy, opowieści każdego uczestnika są rejestrowane kamerą video
- Oglądanie i ewaluacja wizytówek narracyjnych
- Każdy uczestnik dostaje od trenera i grupy informację zwrotną, według kryteriów akcentujących atuty i rozwijających indywidualny potencjał
- Podsumowanie szkolenia
- Pytania i odpowiedzi