Ścieżki, flowy i ekrany, czyli o współpracy Service i UX Designera | Webinar UX-PM Case Studies
Jaki jest program spotkania?
1. Webinar (1h)
W trakcie godzinnej rozmowy porozmawiamy z Magdą Dobrowolską-Sagan (Head of Customer Journey Design w Play) oraz Jolą Zielińską (UX/UI Team Lead w CCC) o tym, co dzieli, a co łączy UX i service designera, a także jak układać procesy współpracy, by była ona jak najbardziej efektywna.
2. Ćwiczenie (30 min)
Uczestnicy wcielą się w role service i UX designera i w praktyce zyskają dwie perspektywy patrzenia na projektowanie doświadczeń klienta. Jak przekazywać pałeczkę, iterować rozwiązanie, zadbać o szeroką i wąską pespektywie, a na końcu dostarczyć unikalną wartość w całym procesie korzystania z usługi - wszystkie te zagadnienia przećwiczymy w trakcie. Każdy z uczestników pod koniec zyska cenny feedback od Magdy i Joli.
Zapraszamy na drugie z cyklu UX-PM Case Studies wydarzenie, tym razem poświęcone tematyce UX i Service Designu!
Kiedy? 10 marca o godzinie 18
Gdzie? Webinar odbędzie się na Youtube, a ćwiczenie przeprowadzimy na Zoomie.
Czy to spotkanie jest dla mnie?
- Zastanawiasz się, jak UX ma się do service designu?
- W Twojej organizacji panuje przekonanie, że UX to tylko "kreślenie makiet"?
- Chcesz podchodzić do procesu projektowego strategicznie?
Jeśli odpowiedź brzmi "TAK", to spotkanie jest właśnie dla Ciebie!
Co zyskam dzięki udziałowi?
✔ przestaniesz myśleć "ekranami", a zaczniesz myśleć "flowami",
✔ dowiesz się, jak patrzeć na swoje projekty z lotu ptaka,
✔ zyskasz zupełnie nową, biznesowo-strategiczną perspektywę,
✔ zrozumiesz, jak łączyć kompetencje UX i service designera.
Zapraszamy do udziału!