On Marketing Tour - Kielce
9:30 – rejestracja na wydarzenie
10:00 – Anna Ledwoń-Blacha (More Bananas) Trendy marketingowe 2024: jak je wykorzystać w strategii i praktyce
10:45 – Robert Sadowski (Newspoint), Jak zdobyć najlepszą pracę w Google – SEO dla lokalnego biznesu
11:30 – Agnieszka Gałczyńska (More Bananas), treści w mediach społecznościowych. Jak pisać, żeby inni to przeczytali?
12:30 – Jakub Gdyk (Instytut Monitorowania Mediów), Monitoring Mediów – praktyczne zastosowania w sektorze komunikacji i innych sektorach
13:15 – Maja Kaczor (More Bananas), Podstawy treści wideo i wskazówki dla początkujących twórców treści wideo
14:00 – Aleksandra Kamińska (Newspoint), Relacje medialne – Skuteczne badanie wizerunku marki
23 stycznia odbędziemy tournée marketingowe z Newspoint i Instytutem Monitorowania Mediów. W ramach kolejnej odsłony naszej Marketingowej Podróży odwiedzimy w ciągu 6 miesięcy 6 miast i omówimy praktyczne aspekty kampanii marketingowych. Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się z: Anną Ledwoń – Blacha, Jakubem Gdykiem i Robertem Sadowskim. Patronatem medialnym wydarzenia zajmuje się PRoto.
Koszt wstępu to 25 zł. Cały dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na rzecz Krakowskiego Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami. Uwaga! Możesz wybrać zwierzaka, na którego chcesz przeznaczyć pieniądze.