O GameDev i nie tylko!
Hej!
Rezerwujcie już swój czas na drugie spotkanie w sezonie!
Jak zwykle przygotowaliśmy dla Was dwie prezentacje. Jedna będzie dotyczyła programowania gier, temat który rzadko pojawiał się na grupie. A druga prezentacja.... będzie wymagała jeszcze chwili cierpliwości :)
Prezentacje:
- TBA
- Wprowadzenie do współczesnego GameDev’u - Piotr Kosek
Wprowadzenie do współczesnego GameDev’u
Ewolucja czy rewolucja?
Czyli jak robić dziś gry wideo żeby się nie narobić a realnie zarobić. Dla każdego coś dobrego: rys historyczny, opis teoretyczny i pokaz praktyczny. Także dla tych stawiających pierwsze kroki w tej branży. Tutaj nie musisz być wymiataczem!
Uwaga: pewne podstawy C# wymagane. Jeżeli ogarniasz klasy i szablony (class and templates), to te zajęcia są zdecydowanie dla ciebie!
Uwaga dodatkowa: nie musisz mieć żadnego doświadczenia w tworzeniu gier komputerowych :)
Piotr Kosek - Pasjonat tworzenia gier (nie tylko komputerowych!) jeszcze od poprzedniego tysiąclecia. Poza produkcjami niezależnymi doświadczenie zdobywalem w Teyonie jako programista gameplayu, a obecnie pracuję (obok etatu w Fujitsu) nad projektami open-source. Jeżeli aktualnie nie buszuję w kodzie lub grafice 3D lubię pożerać dobre książki (papier jest dobry na trawienie!), strzelać z łuku sportowego i czasem świadomie śnić (złośliwi dodadzą że w trakcie wykładów...)