Nie bądź lama, ucz się programowania.
Krystyna spróbowała już swoich sił w testowaniu, zmierzyła się z HTMLem i C#, była też na warsztatach z Pythona w Poznaniu i Gdański i tak się jej spodobało, że chce je powtórzy! w Gdańsku. :)
*Uwaga tym razem nie będziemy uczyć programowania. :) UX, UI, - uuu a co to? Jak tworzyć produkty cyfrowe niekoniecznie programując
Jeśli tak jak Krystyna jesteś ciekawa/y jaka jest różnica między UI i UX i jak to wszystko wygląda na polskim rynku pracy to zapraszamy na galaktyczną podróż z UX i UI w roli głównej, w której przedstawimy jedno z narzędzi UXowych.
Dla kogo?
Wydarzenie skierowane jest do osób, które szukają swojego miejsca w branży IT i zastanawiają się tak, jak Lama Krystyna, czy UX lub UI to dobry wybór. Z racji krótkiego czasu skupimy się tylko na najważniejszych aspektach programowania i pracy w tej technologii.
Skąd pomysł na takie warsztaty? Wiemy, że początki bywają trudne. Ilość materiałów do nauki bywa przytłaczająca, co osoba to inne polecenia, już niby coś rozumiesz i nagle okazuje się, że kod nie działa. W takich chwilach warto spotkać się z osobami, które borykają się z takimi samymi problemami, nauczyć się czegoś nowego i zmotywować się do dalszej nauki. :) A skąd lama? Warsztaty są jak najbardziej na serio i uczą praktycznej wiedzy, a Lama Krystyna jest obecna w tym wszystkim, aby przypomnieć,
że to wszystko powinno sprawiać frajdę. :)
Mentorki:
Monika Frisztig - projektantka z ponad 10 letnim stażem, absolwentka ASP ze specjalizacją w projektowaniu mebli, jednak karierę zawodową związała z projektowaniem graficznym. W 2018 roku ukończyła studia podyplomowe User Experience - Psychologia Projektowania na SWPS w Sopocie. Od 3 lat projektuje produkty cyfrowe, od 2 lat pracuje jako UX/UI Designer dla sunzinet Polska, oddziału jednej z wiodących niemieckich agencji specjalizujących się w cyfrowej transformacji.
Maja Dobrucka - UX/UI Designer / Graphic Designer - Wcześniej zajmowała się szeroko pojętym projektowaniem graficznym, od 3 lat skupiona głównie na tworzeniu produktów cyfrowych. Absolwentka Grafiki na ASP oraz studiów z obszaru User Experience i Psychologii Projektowania na SWPS. Aktualnie pracuje jako UX przy platformach dla Bancovo i CASH.