Marek Budowniczy – o tworzeniu strategii marki
Jak sprawić, by nasza marka, produkt czy usługa wyróżniła się na rynku? Co możemy zrobić, by zapewnić sobie sukces rynkowy? Jak wyróżnić się na rynku w dobie hiperkonkurencji?
Fundamentem jakichkolwiek działań, które mają szansę na powodzenie powinna być przemyślana i spisana strategia.
Stąd też postanowiliśmy rozwiązać ten kod enigmy, a dokładniej przeprowadzić Was przez proces tworzenia strategii, która naszym zdaniem jest pniem, matką i źródłem każdego skutecznego działania marki! :)
O co chodzi?
Cześć! Jesteśmy agencją kreatywną Kava Studio! Wszystkich zainteresowanych procesem tworzenia strategii marki zapraszamy na bezpłatny webinar, który odbędzie się 15.02.2018r. (czwartek) od 20.00 do 21.00. Całość materiału podzieliliśmy na cztery webinary, w których po kolei zostaniesz przeprowadzony przez proces tworzenia strategii marki dla własnego przedsięwzięcia!
Podczas drugiej części webinaru zostaną poruszone takie kwestie, jak:
- określenie celu/celów (wraz z celami szczegółowymi) i głównych założeń,
- zrozumienie sytuacji wyjściowej,
- analiza marki (analiza SWOT, misja, wizja, historia, tło kulturowe),
- analiza rynku, konkurencji i branży (benchmarking, 5 sił Portera, desk research),
- diagnoza potrzeb (wywiady/ankiety/desk research),
- określenie grup docelowych (tworzenie person, mapa empatii [value proposition canvas]),
- określenie misji i wizji wraz z wyróżnikami marki oraz obszarami przewagi konkurencyjnej.
Kto poprowadzi webinar?
Szymon Pieczyński – współwłaściciel oraz dyrektor zarządzający studia kreatywnego KAVA. Współprowadzący podcastów i vlogów w ramach medium Patrzymy Szerzej (http://bit.ly/2g8gy86). Trener i prelegent konferencji marketingowych i biznesowych. Wykładowca na Studiach Podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Stowarzyszenia GRUBA, Śląski Kolektyw Ludzi kreatywnych. Wydawca magazynu GentleWoman. Doświadczenie zdobywał w pracy między innymi dla takich marek, jak: Tymbark, Kubuś, Mercedes-Benz, Tesco, Idea Bank, Kost-Bet, Sektor 3.0.
Kiedy i gdzie?
Zapisz się na bezpłatny webinar, a dzień przed wydarzeniem dostaniesz na podany adres e-mail dostęp do webinarium.
Webinar odbędzie się 15.02.2018r.(czwartek) od 20.00 do 21.00.
Ile to kosztuje?
Pieniądze zostaw w kieszeni. Pobudzamy do działania z miłości do marketingu i potrzeby dzielenia się wiedzą!
Do kogo skierowane jest wydarzenie?
Webinar skierowany jest głównie do przyszłych oraz obecnych przedsiębiorców, startupowców, freelancerów, marketingowców oraz wszystkich pragnących poszerzać swoją wiedzę dotyczącą tworzenia własnej marki.
Po co to robimy?
Strategia marki to fundament na podstawie, którego firma ma szanse na powodzenie oraz wyróżnienie się spośród konkurencji. W dobie hiperkonkurencji każdy krok marki musi być dokładnie przemyślany. Dlatego chcąc wspierać rozwój przyszłych, jak i obecnych przedsiębiorców chcemy podzielić się z Wami wiedzą dotyczącą tworzenia strategii marki, bez której żaden biznes nie ma szans na powodzenie.