How to gear up for the future? - Let's Manage IT Live #5
15:30 - 15:40 Opening Krzysztof Kozakiewicz & Kasia Wiśniewska @Let's Manage IT
15:40 - 16:10 Panel dyskusyjny: "Nowe wyzwania kreują nowe szanse na rozwój. W jaki sposób budować u managerów i zespołów odpowiedni zestaw kompetencji, mindsetu aby zapewnić ciągłość i odporność biznesowa?" Krzysztof Kozakiewicz @ Let's Manage IT, Szymon Araczewski @ BSH, Michał Well @ IBM, Karolina Brzozowska @ Fujitsu, Kamil Chodała @ Fujitsu
16:10 - 16:50 Otwarta dyskusja w break out rooms:
#1 Dobre i złe praktyki efektywnej komunikacji i zarządzania zespołów rozproszonych
@ Szymon Araczewski
#2 Jak zmienić mindset w podejściu do learningu - ułożenie świadomej ścieżki rozwoju
@ Kamil Chodała & Karolina Brzozowska
#3 Przyspieszona cyfryzacja prawdziwym testem zwinności dla firm jak i dla nas indywidualnie
@ Michał Well
16:50 - 17:00 Closing
Nowe wyzwania kreuja nowe szanse na rozwoj. Jaki zestaw kompetencji bedzie (jest) wymagany od managera i jego zespolu w sytuacji gdzie kazdy aspekt biznesu przechodzi przyspieszona cyfryzazje, a co trzeci pracownik nie powroci do pracy z biura?
W jaki sposb firma moze wspomoc budowanie kompetecji i wlasciwego mindestu u managerow i zespolow w czasie przyspieszonej cyfryzacji przechodzi.
Jakie nowe przy jakich nowych rozwiązaniach zostaniemy przenosząc się z powrotem do pracy z biura? Cyfrowa transofmacja przyspiesza wymaga nowych skilli.
Jakie kompetencje managerowie beda rozwijac u siebie a jakie w teamie?
Jakie nowe kompetencje beda wymage w swiecie gdzie:
- 1/3 pracowanikow nie wroci do pracy z biura
- znaczne przyspieszenie transformacji w kazdym sectorze biznesu
- beda duzowieksze regulacje i zabezpieczenie wynikajace z tego co sie dzieje
- sytuacja duzo wiekszej niepewnosci
- koniec rynku pracownika? jak sie zmieni relacja pracownik-pracodawca?
- jak przygotowac siebie i moj zespol na przyszlosc?
- budowanie resielience
Cykl wirtualnych spotkań Let's Manage IT Live to inicjatywa dla wszystkich osób poszukujących wiedzy i inspiracji z zakresu zarządzania zespołami, procesami, usługami, bezpieczeństwem oraz aktualnych wyzwań branży IT.