This event has already taken place. Check upcoming events
GGC Fash&Tech Wawa #18: Fashion Marketing
Event:
GGC Fash&Tech Wawa #18: Fashion Marketing
Event type:
Meetup
Category:
Date:
23.03.2017 (thursday)
Time:
19:00
Language:
Polish
Price:
Free
City:
Place:
Google Poland Warszawa
Address:
Emilii Plater
Log in, by zgłosić zmianę.
Description:
W jaki sposób wykorzystywać content oraz analitykę do budowy marki modowej? Dlaczego marketing jest ważny i każda marka powinna w niego inwestować? Jakie są najnowsze rozwiązania i technologie? Tego dowiemy się na najbliższym GGC Fash&Tech.
ZAPISY JAK ZAWSZE PRZEZ FORMULARZ
>> https://goo.gl/forms/2JFNN9wCblAlUPXJ2<<
Formularze zbieramy do 19 marca!
Zasady wg których przyjmowani są uczestnicy
>> http://geekgoeschic.co/events/co-zrobic-aby-wziac-udzial-w-ggc-fashtech/ <<
Inicjatywa GGC Fash&Tech powstała w Krakowie i została zainicjowana przez Kasię Gola nominowaną do tytułu Kobiety Roku Glamour Polska w kategorii Online (2016), autorkę docenionego przez WGSN Global Fashion Awards (2015) bloga GeekGoesChic.Co. Jest to pierwsza tego typu, cykliczna inicjatywa w Polsce. Celem jest stworzenie przestrzeni dialogu i współpracy między branżą modową i nowymi technologiami.
Partnerem Cyklu jest Google. Partnerami medialnymi są ELLE Polska, Fashion Biznes, HIRO. Dziękujemy!!!
ZAPISY JAK ZAWSZE PRZEZ FORMULARZ
>> https://goo.gl/forms/2JFNN9wCblAlUPXJ2<<
Formularze zbieramy do 19 marca!
Zasady wg których przyjmowani są uczestnicy
>> http://geekgoeschic.co/events/co-zrobic-aby-wziac-udzial-w-ggc-fashtech/ <<
Inicjatywa GGC Fash&Tech powstała w Krakowie i została zainicjowana przez Kasię Gola nominowaną do tytułu Kobiety Roku Glamour Polska w kategorii Online (2016), autorkę docenionego przez WGSN Global Fashion Awards (2015) bloga GeekGoesChic.Co. Jest to pierwsza tego typu, cykliczna inicjatywa w Polsce. Celem jest stworzenie przestrzeni dialogu i współpracy między branżą modową i nowymi technologiami.
Partnerem Cyklu jest Google. Partnerami medialnymi są ELLE Polska, Fashion Biznes, HIRO. Dziękujemy!!!