Badania UX gdy budżet = 0. Prawdziwe historie
Czy wiesz, że według badań Nielsen Norman Group aż 85% wszystkich problemów z UX można rozwiązać badaniem na grupie zaledwie 5 użytkowników?
Mimo tego, nie wszyscy specjaliści UX wykorzystują badania w swojej codziennej pracy.
W trakcie swojej działalności, Alicja Migda (Senior Product Designer) i Katarzyna Baranowska (Senior Product Designer) wielokrotnie osiągały sukcesy dzięki zastosowaniu badań UX. W jednym z projektów, po zastosowaniu testów, udało im się zredukować współczynnik odrzuceń strony z 87 do 1,16%.
Darmowe zapisy: https://hubs.la/H0TtqKN0
W trakcie webinaru nasze specjalistki odpowiedzą na następujące pytania:
– Dlaczego testy i research są istotne i warto je przeprowadzać?
– Jak pozyskać spostrzeżenia konsumenckie na temat koncepcji?
– Jak skutecznie dotrzeć do docelowej grupy badanych?
– Z jakich narzędzi warto skorzystać w trakcie testowania designu?
– Jak zdobyć ważne informacje na temat projektowanego produktu/usługi?
To co… przyznajesz się, że może zdarzyło Ci się nieco zaniedbać ten obszar? A może po prostu chcesz być jeszcze lepszym badaczem UX?
Dołącz do nas! Wystarczy, że wypełnisz krótki formularz rejestracyjny na tej stronie: https://hubs.la/H0TtqKN0
Uwaga! Zaznaczenie swojej obecności na stronie Meetup.com nie wystarczy, by otrzymać darmowy link do webinaru. Niezbędne jest skorzystanie ze wspomnianego formularza.
Zaproś więc znajomych i zapiszcie się. Do zobaczenia!