Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij

Cykliczne wydarzenia marketingowe w Warszawie

Iwona Karczmarczyk, 05 grudnia 2019
Cykliczne wydarzenia marketingowe w Warszawie

Wydarzenia marketingowe w Warszawie stanowią doskonałą okazję na poszerzenie wiedzy oraz nawiązanie nowych znajomości z ciekawymi osobami z branży. Jakie spotkania odbywają się regularnie? Które są płatne, a które nie? Wszystkiego dowiesz się z naszego zestawienia.


Czwartek Social Media Warszawa


Czwartkowe Spotkania Social Media na dobre zadomowiły się na polskiej scenie wydarzeń marketingowych. Odbywają się w kilku dużych miastach, ale to w Warszawie funkcjonują one najdłużej.


Jaka jest formuła wydarzenia? To luźne spotkania w klimacie BarCampu — w miejscach, gdzie można wygodnie usiąść, zamówić ulubiony napój i poznać osoby z branży. Podczas spotkań przedstawiane są zazwyczaj 3 ok. półgodzinne prelekcje, jest czas na pytania oraz rozmowy z prelegentami podczas networkingu.


Czwartek Social Media w skrócie

Cykl: Czwartek Social Media w Crossweb

Odpłatność: brak

Częstotliwość: zazwyczaj 1 w miesiącu


Aula Polska Warszawa


Aula Polska powstała w 2007 roku — założyli ją Krzysztof Kowalczyk i Artur Kurasiński. Aula ma na celu promocję przedsiębiorczości technologicznej i wsparcie rozwoju polskich przedsiębiorstw, innowatorów i startupów. Aula Polska to najstarsza tego typu inicjatywa w Polsce, a pod jej szyldem odbyło się już ponad 200 spotkań.


Prelekcje w ramach wydarzeń nie zawsze poruszają tematy stricte marketingowe. Pozwalają poznać wiele zagadnień, które z marketingiem wiążą się w różny sposób, dzięki czemu są dobrym sposobem na poszerzanie biznesowych horyzontów.


Aula Polska w skrócie


Cykl: Aula Polska w Crossweb

Odpłatność: w zależności od wydarzenia

Częstotliwość: zazwyczaj 1 w miesiącu


CRASH Mondays Warszawa


Cykl wydarzeń CRASH Mondays narodził się w Krakowie, jednak szybko pojawił się także w innych polskich miastach — w tym w stolicy. Celem spotkań jest — jak piszą sami organizatorzy — zderzenie marketingowej teorii z rzeczywistością.


Formuła spotkań jest podobna, jak w przypadku Czwartkowych Spotkań Social Media, jednak inaczej wygląda dobór tematyki. O ile podczas Czwartków tematy prelekcji wybierają sami prelegenci, o tyle Poniedziałki za każdym razem mają jeden motyw przewodni. Kilka przykładów, które zostały przerobione na spotkaniach, to m.in. marketing offline, nowe media w marketingu czy employer branding.


CRASH Mondays w skrócie


Cykl: CRASH Mondays w Crossweb

Odpłatność: brak

Częstotliwość: zazwyczaj 1 w miesiącu


Poranek z email marketingiem Warszawa


Poranek z email marketingiem organizowany jest przez Freshmail już od 2012 roku. Coroczne tournée to szansa na zdobycie wiedzy na temat email marketingu od specjalistów z branży, poznanie najnowszych trendów oraz networking. Spotkania odbywają się rano, co dla wielu osób może być miłą odmianą w stosunku do całodniowych konferencji czy wieczornych meetupów.


Poranek z email marketingiem w skrócie


Cykl: Poranek z email marketingiem w Crossweb

Odpłatność: tak

Częstotliwość: raz w roku


Turkusowe Åšniadania Warszawa


Turkusowe Śniadania to spotkania poświęcone różnym zagadnieniom związanym z turkusowym zarządzaniem — czyli strategii, w której nie występują stanowiska kierownicze, a działanie zespołów opiera się na pomocy, odpowiedzialności i współpracy.


Śniadania zaczynają się, zgodnie z nazwą, od wspólnego posiłku. Ciąg dalszy miewa różne formy — networkingowi może towarzyszyć prelekcja, warsztaty lub dyskusja. Każde spotkanie ma także ustalony z góry temat.


Turkusowe Śniadania w skrócie


Cykl: Turkusowe Åšniadania w Crossweb

Odpłatność: brak

Częstotliwość: zazwyczaj 1 w miesiącu


Marketingowe TÅ‚uste Czwartki


Marketingowe Tłuste Czwartki to cykl spotkań, który skierowany jest do marketerów chcących uczyć się od specjalistów w swoich dziedzinach. Organizatorzy podkreślają, że spotkania są pozbawione reklam, interaktywne i pełne mięsa. Lokalizacja w ciekawej przestrzeni w centrum Warszawy dodatkowo zachęca do udziału.


Każdy Czwartek ma swój motyw przewodni — były to już m.in. storytelling, service design dla marketingowców czy influencer marketing.


Marketingowe Tłuste Czwartki w skrócie


Cykl:Marketingowe TÅ‚uste Czwartki w Crossweb

Odpłatność: bezpłatne

Częstotliwość: zazwyczaj 1 w miesiącu




Blog - najnowsze wpisy