Produkty dla dzieci / warsztaty projektowe
>> Co: Warsztaty projektowania produktów zabawek edukacyjnych dla dzieci
>>Gdzie: Gdańsk
>>Kiedy: listopad 2017
Stworzyć genialną zabawkę edukacyjną? Do tego taką, która nie tylko bawi, ale przede wszystkim w intuicyjny sposób edukuje? Niby nic nowego, a takich rozwiązań na rynku mamy setki tysięcy. Jak więc podejść do procesu powstawania takiego produktu, pozyskać niezbędnych partnerów i z niewielkim budżetem stworzyć funkcjonalny prototyp?
PROBLEM?
Powstawanie produktu dla dzieci to proces bardzo złożony. Zanim pojawi się w sklepach przechodzi przez wiele rąk, zespołów i czynności. Często na tej drodze zapominamy o wielu istotnych czynnikach: dobrej organizacji pracy, skutecznej weryfikacji rynku, a co najważniejsze: o użytkowniku końcowym.
ROZWIĄZANIE!
Podczas dwudniowych warsztatów przejdziemy razem przez proces projektowania produktów, które są odpowiedzią na realne potrzeby ich użytkowników. Zaczniemy od zdefiniowania problemu, a zakończymy na zbudowaniu prototypu produktu i tworzeniu kosztorysu. Stworzymy genialne zabawki, które nie tylko bawią i zajmują czas, ale jednocześnie wspomagają edukację maluchów.
DLA KOGO?
- Studenci
- Projektanci
- Wszystkie osoby, które planują wdrożenie własnego produktu
CO ZYSKASZ?
WIEDZA
Zastosujesz techniki kreatywnego generowania pomysłów
Poznasz biznesowe narzędzia, m.in. Business model canvas
Nauczysz się jak badać potrzeby użytkownika
Nauczysz się tworzyć personę
Zaplanujesz projekt od pomysłu do wdrożenia
DODATKOWO
Certyfikat udziału
Dostęp do bazy narzędzi
Konsultacje
Zniżka na kolejny warsztat
KOSZT: 399zł (zawiera: udział w warsztatach, narzędzia, materiały, lunch)
OPCJA Z NOCLEGIEM: +50zł za noc
LICZBA MIEJSC MOCNO OGRANICZONA!
Design Sprint to dwudniowe warsztaty projektowe. Weekend warsztatowy odbywa się w zespołach interdyscyplinarnych i jest symulacją pracy w profesjonalnym zespole projektowym pod okiem ekspertów. Fundamentem każdego warsztatu są stałe elementy, takie jak: budowanie zespołu z uwzględnieniem kompetencji, opracowanie harmonogramu, kosztorysu i rozpoznanie rynku. W zależności od tematyki uczestnicy projektują usługę/produkt/urządzenie oparte o kluczowe potrzeby użytkownika, a także poznają narzędzia do prototypowania i wdrożenia wypracowanej koncepcji. Każdy Sprint współorganizowany jest z Partnerem zewnętrznym, wraz z którym najlepsze zespoły mają szansę rozwijać go dalej.