Pipeline Meetup #3
- 17:10-17:40 – Agata Krzysztofik (Piktochart) - Modele cenowe SaaS - jak wybrać właściwy dla twojego biznesu?
- 17:40-18:10 – Marcin Morawski (Dell Technologies) - Jak zbudować efektywny Revenue Team - czyli o wspólnej drodze marketingu i sprzedaży
- 18:10-18:40 – Łukasz Maroszczyk (Signify) - Case Study. Jak zbudować globalny program ABM w oparciu i mechanizmy social selling
- 18:40-19:10 – Ardavan Beigui (HumaneSoft) - How to suck at Enterprise Sales in 5.3 lessons
Spotkania dla społeczności tech sales
Wydarzenia Pipeline Meetup są skierowane do specjalistów sprzedaży, startupowców i właścicieli firm technologicznych. To przestrzeń do wymiany wiedzy i doświadczeń wokół takich tematów jak generowanie leadów, automatyzacja sprzedaży, konwersja czy buyers journey. Poza udziałem w 2-godzinnym webinarze złożonym z 4 prelekcji, uczestnicy będą mogą dołączyć do zamkniętego kanału na Slacku: pipelinesummit.slack.com.
Praktyka i konkret od doświadczonych ekspertów
Już 15 września odbędzie się trzecie spotkanie! A podczas niego Agata Krzysztofik, VP of Growth, opowie o modelach cenowych SaaS i jak wybrać ten odpowiedni. Oprócz tego Marcin Morawski, Head of Marketing w Dell Technologies Poland, przedstawi jak zbudować efektywny Revenue Team. Następnie Łukasz Maroszczyk, Digital Marketing Strategist, pokaże jak zbudować globalny program ABM w oparciu i mechanizmy social selling. Na koniec wystąpi Ardavan Beigui, Founder HumaneSoft, z prezentacją How to suck at Enterprise Sales in 5.3 lessons.
Więcej informacji o programie i rejestracja: https://www.pipelinesummit.com/meetups/meetup-3/
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, objęty rejestracją.
Pipeline Meetup tworzy Infoshare, organizatorzy największej konferencji technologicznej w Europie Środkowo-Wschodniej. Partnerami głównymi cyklu wydarzeń są Miasto Gdynia oraz PPNT Gdynia.