Panelownia #5: Rynek doznań - VR, AR i emocje klienta
PRELEGENCI:
- Maciej Szafarczyk | headtrip
Zanikające granice. Medium totalne i transhumanistyczna inerakcja.
- Adrian Łapczyński | EPIC VR
Jak w pełni wykorzystać potencjał VR w marketingu.
- Justyna Janicka | 1000 realities
AR w marketingu - na co pozwala technologia i kiedy jej zastosowanie ma sens?
Podróże w czasie? Podobno nie istnieją, ale dzięki niektórym technologiom można już teraz pospacerować się po budynkach, które jeszcze nie istnieją albo dotknąć produktu, który nawet nie wyszedł z fabryki. Witamy na rynku doznań! ;)
Tradycyjne metody sprzedaży w wysoko rozwiniętym społeczeństwie bazującym na kapitalistycznym rynku stosuje się coraz rzadziej. Wynika to poniekąd z wzrastającej liczby konkurencyjnych firm w każdym sektorze oraz ze specyfiki młodego pokolenia, które - będąc głównym nabywcą dóbr i usług - coraz rzadziej zwraca uwagę na sam fakt posiadania, a coraz większą uwagę przywiązuje do emocji i doznań, jakie towarzyszą procesowi zakupu. To, co jest nabywane ma być wyjątkowe, specjalne i niezapomniane. A przecież wszyscy wiemy, że zmysły można łatwo przechytrzyć i… wyciągnąć z tego duże profity ;)
Rozszerzona i wirtualna rzeczywistość nie są dzisiaj dla nikogo zaskoczeniem - rynek ten przez ostatnie lata mocno się rozwinął. Podczas najbliższej Panelowni przedyskutujmy kwestie zaangażowania tego rodzaju technologii w procesach marketingowych i sprzedażowych. Zastanowimy się także nad tym, jak bardzo może zmienić się obsługa klienta w obliczu tak nowoczesnych systemów, które już teraz są używane w tym celu. Na odpowiednich case’ach sprawdzimy także, w jakich biznesach VR/AR mają największy potencjał :)
3 prelekcje + panel dyskusyjny
A skoro ta edycja wypada dzień po Walentynkach, to aby nie przerywać pasma słodkości... po evencie zapraszamy na networking przy PĄCZUCHACH!