Maraton projektowania gier komputerowych dla uczniów szkół średnich – WSEICRAFT 8.0
- 14:00 - 15:00 - Rejestracja - Rejestracja uczestników
- 15:00 - 15:30 - Przygotowanie stanowisk - Zajmowanie i przygotowanie stanowisk
- 15:30 - 16:00 - Oficjalna inauguracja - Uroczyste gala rozpoczęcia: odkrycie tematu tegorocznej edycji
- 16:00 - Start projektowania gry - Mentorzy służą doradztwem w trakcie całego eventu (dyżury), odwiedzając poszczególne zespoły
- 21:00 - Pizza Time
- 06:00 - 09:00 - Śniadanko
- 11:00 - 12:00 - Przesłanie gry do oceny i sprzątanie stanowisk
- 12:00 - 14:00 - Oceny przez jurorów
- 12:00 - 14:00 - Atrakcje - Atrakcje w strefie chillu, gastro – czas wolny dla uczestników
- 13:00 - Pizza Time
- 14:00 - Wyniki - Ogłoszenie wyników i prezentacje gier przez zwycięskie zespoły
- 15:00 - Networking - Networking, zdjęcia na ściance i zielonym dywanie
O HACKATONIE
Wydarzenie ma charakter konkursu, w ramach którego zespoły w ciągu 24 godzin mają za zadanie zaprojektować jedną grę komputerową. Podczas tegorocznej edycji, uczestnicy będą pracować nad projektem gry, która później zostanie oceniana przez surowe, lecz sprawiedliwe grono jurorów – specjalistów z branży gamedev, animacji, dźwięku. Aby wszyscy uczestnicy mieli równe szanse, każdy uczeń zgłoszony do konkursu przechodzi specjalne i nieodpłatne szkolenie z projektowania gier komputerowych w UNITY. W tym roku po raz pierwszy zapraszamy Was na dedykowany webinar, który pomoże Wam przygotować się do tworzenia gry pod względem grafiki i wizualizacji. Nabyte podczas warsztatu umiejętności pozwalają uczniom rozwinąć skrzydła w programowaniu, otworzyć kreatywność i przygotować się do pracy w zespole!
Maratony tworzenia gier komputerowych zwane popularnie hackathonami od lat z powodzeniem organizowane są dla studentów i cieszą się ogromną popularnością. To nie tylko zabawa, to również prawdziwa szkoła programowania, kreatywności i pracy w zespole. Zapraszamy do wspólnej zabawy!
NASZE CELE
Rozwój zainteresowań i budowanie kompetencji informatycznych młodzieży
- Wspieranie zdolnych uczniów w rozwijaniu i poszerzaniu pasji informatycznych
- Zachęcanie szkół do rozwijania zainteresowań i uzdolnień młodzieży
- Promocja wiedzy z zakresy tworzenia gier, grafiki komputerowej
- Networking, poznanawanie przedstawicieli świata gier i grafiki
O UCZESTNIKACH
Wydarzenie jest kierowane do uczniów szkół średnich (wszystkie klasy), które tworzą zespoły, liczące od 2 – 5 osób. W skład zespołów wchodzą zarówno programiści, jak i graficy. Zespół wyłania swojego lidera. Jeżeli uczestnikiem jest osoba niepełnoletnia, wypełnia ona zgodę na udział. Każdy uczestnik ( w tym lider) uzupełnia formularz zgłoszeniowy).