Jak znaleźć wartość biznesową w Twoim produkcie (i nie tylko)?
Ludzie nie będą korzystać z Twojego produktu, jeżeli nie poznają jak bardzo jest genialny! Napracowałaś/eś się przy nim, co nie? Więc, czy chciałabyś/chciałbyś należeć do tych kilku procent ludzi, którym udaje się, aby ich produkt odniósł sukces?
Jest prosty sposób, jak się do tego przybliżyć - nazwać prawdziwą wartość, jaką Twój produkt daje Twoim klientom. Podczas tego warsztatu odkryjemy różne typy wartości biznesowej i przećwiczymy jak w łatwy sposób je zaprezentować. Użyjemy też zdobytej wiedzy do poprawienia współpracy z interesariuszami oraz Waszymi zespołami.
------------------------------------------------
O prowadzącym:
Mirek Rakowski – ekspert w zarządzaniu produktami IT, które od 10 lat dostarcza dla największych firm z sektorów IT, bankowego oraz spożywczego.
Produkty którymi zarządzał generują ogromne oszczędności i zwiększają jakość obsługi klienta w firmach z listy Fortune500, uniwersytetach z Ligi Bluszczowej oraz największych skandynawskich przedsiębiorstwach.
Ponadto, Mirek pomaga adeptom Product Managementu rozwijać swoją karierę poprzez blog, konferencje, mentoring oraz szkolenia.
Mirek jest jednym z tylko 300 posiadaczy na świecie certyfikatu Professional Scrum Product Owner III (PSPO III).
------------------------------------------------
Informacje techniczne:
1. W spotkaniu mogą wziąć udział osoby zaszczepione przeciwko wirusowi COVID-19 lub które przed spotkaniem wykonają test na obecność koronowirusa i będą miały na spotkaniu ujemny wynik tego testu
2. Do udziału w spotkaniu konieczne jest wypełnienie ankiety pod adresem: https://forms.gle/dyKhoPQsqNY6yc8o8
3. W spotkaniu będzie mogło wziąć udział maksymalnie 50 osób
Szczegółowe informacje o miejscu spotkania będą przesłane do osób, które wypełnią ankietę.