Cyfrowa Firma: Jak komunikować się w kryzysie, nie wywołując kryzysu
Pandemia koronawirusa weryfikuje wiele biznesów oraz sposobów ich działania. Spowodowała między innymi to, że coraz częściej przedsiębiorstwa oraz osoby dbające o swoje marki osobiste zastanawiają się, jak reagować na kryzysy wizerunkowe. Te zewnętrzne oraz wewnętrzne. W czasie webinaru specjaliści, którzy od lat planują i wdrażają komunikację w przedsiębiorstwach, przyjrzą się temu, na co warto zwrócić obecnie szczególną uwagę.
Z webinaru dowiesz się:
– jakie są podstawowe założenia komunikacji w dobie kryzysu, czyli jak dobrać język, tonację czy środki przekazu,
– czym jest odpowiedzialność pracodawcy wobec pracownika i jak ją właściwie podkreślać,
– jak wykorzystać szanse, które daje nam kryzys,
– dlaczego warto wyjść przed szereg i być świętszym niż państwowe restrykcje,
– w jaki sposób poradziły sobie firmy stosujące cyfrowe rozwiązania komunikacyjne,
– czy i jak możesz przygotować się na kolejną falę kryzysu.