Breaking rooles. Dlaczego Good Lood jest inny?
Good Lood to krakowska sieć lodziarni z lodami naturalnymi. To prawda, ale częściowo. Czym różnimy się od innych lodziarni i co chcemy przekazać poprzez swoje loody? Jakimi wartościami, poza kalorycznymi, się kierujemy? Dlaczego nie boimy się wyzwań i lubimy łamać schematy, czym jest "5 stars experience" i dlaczego nie odlatujemy do ciepłych krajów na zimę - o tym chcemy Wam opowiedzieć podczas wyjątkowej prelekcji i rozmowy w czasie Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości na UEK. Historię i wartości Good Lood przybliży Wam jeden z założycieli marki - Sławek Wolf.
Sławek Wolf - przedsiębiorca, lider, innowator. Absolwent Informatyki na wydziale EAIiIB Akademii Górniczo-Hutniczej. Od 12 lat z sukcesami prowadzi dynamicznie rozwijającą się firmę informatyczną - AVSystem. Ma olbrzymie doświadczenie w pracy ze światowymi gigantami w dziedzinie teleinformatyki. W 2016 roku z dwoma wspólnikami założył start-up lodowy, czyli Good Lood. W ciągu dwóch lat koncepcja ewoluowała i zaowocowała powstaniem 16 lodziarni w Krakowie sprawiając, że Good Lood stał się jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek lodów naturalnych na krakowskim rynku lodziarskim.