Audio design in Unity with SoundToolKit Workshop
1. Czym jest i jak działa SoundToolKit – krótki wstęp.
2. Prezentacja komponentów wtyczki SoundToolKit.Unity oraz ich zastosowania przy projektowaniu dźwięku w grze.
3. Workflow, czyli jak efektywnie pracować z silnikiem SoundToolKit.
4. Jam Time – indywidualne eksperymenty z SoundToolKitem przy wykorzystaniu bazy scen i assetów
SoundToolKit – nowoczesny silnik dźwięku oparty na modelowaniu w czasie rzeczywistym fizycznych zjawisk akustycznych w przestrzeni wirtualnej w celu osiągnięcia niespotykanego dotąd wrażenia przestrzenności i immersji.
Unity – jedno z najpopularniejszych środowisk do tworzenia gier na świecie.
W odpowiedzi na niedawną publikację wtyczki SoundToolKit w Unity Asset Store, zapraszamy na szkolenie z projektowania dźwięku w grach komputerowych przy użyciu SoundToolKit oraz Unity.
W trakcie szkolenia przewidziana jest przerwa na lunch. W celu jak najlepszego zrozumienia szkolenia zalecana jest co najmniej podstawowa znajomość środowiska Unity. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc (9 stanowisk) prosimy osoby zdecydowane o zadeklarowanie obecności w poście na wydarzeniu – w przypadku większej liczby obecnych niż miejsc decydować będzie kolejność zgłoszeń. Użytkowników którzy chcieliby aby szkolenie odbyło się w języku angielskim również prosimy o wcześniejszą informację – w przypadku braku otrzymania takowej szkolenie odbędzie się w języku polskim.
Zapraszamy!