Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

1. Czwartek Social Media w Bydgoszczy

Wydarzenie:
1. Czwartek Social Media w Bydgoszczy
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
Tematyka:
Data:
24.11.2016 (czwartek) - 24.11.2016 (czwartek)
Godzina:
18:30
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
Strefa
Adres:
Długa 11 / Wyspa Młyńska
Opis:
Witamy na pierwszym spotkaniu w Bydgoszczy! Poniżej znajdziecie informacje o prelegentach, a jeszcze niżej o tym, czym są #czwrtk i kto na nie przychodzi w innych miastach. Kto wystąpi na pierwszym spotkaniu?
  • Michał Sztybel - dyrektor Biura Obsługi Mediów i Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Bydgoszczy. Do jego zadań należy koordynowanie relacji urzędu z mieszkańcami, w tym z wykorzystaniem narzędzi Social Media. Koordynuje Bydgoski Budżet Obywatelski, w którym to mieszkańcy, także drogą internetową, wybierają inwestycje konieczne do realizacji. Wcześniej przez 8 lat był radnym miasta Bydgoszczy. Prywatnie pasjonat sportu. Poza życiem zawodowym jest społecznym prezesem Sekcji Piłki Nożnej Bydgoskiego Klubu Sportowego Chemik skupiającego ponad 500 młodych piłkarzy.
Temat: "Rola Social Media w miastach na przykładzie Bydgoszczy"
  • Joanna Gwizdała - entuzjastka social media oraz blogosfery. Autorka bloga Made by Gigi oraz junior social media manager w agencji engine. Zawodowo prowadzi komunikację marek na Facebooku i Instagramie, współpracuje z blogerami, współtworzy strategie komunikacji. Prywatnie miłośniczka rękodzieła, aktywnie promująca je w internecie.
Temat: "Z książkowych półek na Facebookowego walla, czyli co ja najlepszego narobiłam."
  • Emilia Harabień - absolwentka Zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym. Od ponad dwóch lat działa w dziale promocji Akademickiego Radia LUZ, gdzie również można ją było usłyszeć na antenie. Od stycznia pracuje w Brand24 jako Customer Success Manager. W wolnym czasie bloguje (missinsomnia.pl) i robi zdjęcia.
Temat: "Mointoring mediów - po co, dla kogo i jak go efektywnie wykorzystać?" Spotkanie zacznie się o 18:30, pierwsza prezentacja wystartuje koło 19. Zapraszamy! ------------------------------------------------------------------------------------- Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media? Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Mam sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą;). Wyjdźcie z domów i z pracy, sprzed komputerów i tabletów, i poznajcie ludzi związanych z mediami społecznościowymi! Czwartki odbywają się już w 10 miastach w Polsce! Kto przychodzi na nasze spotkania? Pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie. Jaka jest formuła? Najpierw 15-20 minut na zaopatrzenie się w piwo lub drinka. Potem 2-3 prezentacje po 15 minut. Przykłady prezentacji: Cezary Kramp opowiada o casie: https://vimeo.com/48445891 dr Jan Zając o ACTA na Facebooku: https://vimeo.com/46482894

Profile pracodawców

Podobne wydarzenia