Na czym zarabiają instagramerzy?
1. Podstawowe pojęcia związane z marketingiem internetowym,
2. Influencer marketing – jak dobierać, weryfikować i oceniać ambasadorów marki,
3. Case study: Fabjulus,
4. Case study: Le Collet i Soxy.
Na czym zarabiają instagramerzy, czyli jak wykorzystać media społecznościowe w swoim biznesie.
Podczas szkolenia Julia Oleś opowie o rodzajach marketingu internetowego, doborze odpowiednich dla konkretnej działalności narzędzi i szukaniu grupy docelowej w mediach społecznościowych. Jednym z elementów spotkania będzie też omówienie praktycznych przykładów monetyzacji zaangażowania influencera w promowanie marki.
DATA: 18-10-2018
GODZ. 18:00 - 20:00
Idea Hub
ul. Chorzowska 107
40-101 Katowice
782 997 039
Szkolenie przeznaczone jest dla osób tworzących wizerunek swojej marki w internecie i szukających nowych odbiorców swoich towarów lub usług w mediach społecznościowych.
Najważniejsze kompetencje, jakie zdobędą uczestnicy spotkania, to umiejętność doboru odpowiednich kanałów w mediach społecznościowych do komunikacji z grupą docelową; umiejętność weryfikacji influencerów i podstawy tworzenia wizerunku marki i komunikacji w mediach społecznościowych.
Julia Oleś - zastępczyni redaktora naczelnego w portalu Silesion.pl. Twórczyni bloga i Instagrama Fabjulus. Współwłaścicielka marki Soxy. Od dziewięciu lat zajmuje się start-upami i nowymi mediami. W Silesionie odpowiada za linię programową, dostosowanie treści do grupy docelowej i komunikację w mediach społecznościowych. Jako influencer od lat współpracuje z markami i pomaga im tworzyć wizerunek w internecie.
Serdecznie zapraszamy! Zapisy na: [email protected]