This event has already taken place. Check upcoming events
Customer Success Management - strategia utrzymania klientów
Event:
Customer Success Management - strategia utrzymania klientów
Event type:
Meetup
Category:
Topic:
Date:
30.06.2021 (wednesday)
Time:
19:00
Language:
Polish
Price:
Free
City:
Place:
Online Event
Address:
On your computer
Log in, by zgłosić zmianę.
Speakers:
Description:
Model as-a-service zaczyna obejmować coraz większe obszary gospodarki. Coraz częściej spotykamy się z pojęciem XaaS - everything-as-a-service. W modelu subskrypcyjnym, by przynosił on zyski, relacja z klientem nie jest i nie może być jednorazowa. Jak zatem sprawić, by ten model zadziałał? Odpowiedź: Customer Success Management
Porozmawiajmy:
- Czy customer success to kolejne buzz words czy skuteczna strategia?
- Czym różni się customer success od customer service?
- Co jest warunkiem utrzymania klientów w modelu SaaS/XaaS?
Rozmowę zainicjuje Natalia Chojecka - ekspert w zakresie CSM, obsłudze klienta, komunikacji. Doświadczenie zdobyte w tak wymagających branżach jak prawo, ochrona zdrowia, technologia wykorzystuję do tworzenia najwyższych strategii oraz standardów obsługi.